To Pinterest είναι σπαστικό γιατί μετά από κάποιο scroll στην σελίδα του ζητάει login.

Αν δεν έχετε account, μπορείτε να δείτε ένα δείγμα εδώ.

Σε έρευνα το 2012 που έγινε σε πόλεις του Καναδά έδειξε ότι οι ποδηλατόδρομοι σε συνύπαρξη με δρόμο περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού κατά 50% ενώ αν είναι ανεξάρτητος το ποσοστό ανεβαίνει στο 90%.
Δεύτερη έρευνα έδειξε ότι η χρήση κράνους μειώνει στο 1/3  τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού στο κεφάλι.

Μετέωρα. Η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο μυαλό είναι... ΒΡΑΧΟΙ.
Τεράστιοι, επιβλητικοί (κλισέ), κυρίαρχοι.

Αλλά και φιλικοί για ποδήλατο. Κάτω από αυτούς υπάρχει ένα χωριό, το Καστράκι, λίγο μακρύτερα η Καλαμπάκα και στα 25 χιλιόμετρα από τα Τρίκαλα.
Όποτε μία εκδρομή δεν είναι κάτι απρόσιτο αν βρεθείτε σ' εκείνα τα μέρη.

Κυκλοφορούμε στους δρόμους, αβαρίες συμβαίνουν. Το συχνότερο για έναν ποδηλάτη είναι να «πάθει λάστιχο».Εκτός από την αντικατάσταση του μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αρκετούς άλλους τρόπους για να το φτιάξουμε.

Υπάρχει μία μικρή μερίδα ανθρώπων όπου νομίζει ότι στους δρόμους πρέπει να κυκλοφορούν μόνο μηχανοκίνητα μέσα και τα ποδήλατα εκεί είναι απλά φύρα.
Αν τους ρωτήσεις τον λόγο θα παραθέσουν αρκετά επιχειρήματα. Τα βασικά είναι τα εξής;

  1. Οι ποδηλάτες δεν ακολουθούν κανόνες.
  2. Οι δρόμοι είναι αποκλειστικά για αυτοκίνητα.
  3. Οι ποδηλάτες δεν έχουν πληρώσει για τους δρόμους.
  4. Οι ποδηλατόδρομοι κάνουν κακό στις επιχειρήσεις.
  5. Οι ποδηλάτες δημιουργούν «μποτιλιάρισμα»

Εκ πρώτης όψεως κάποιος θα πει πολύ σωστά!!»

Κάθε χρόνο διακομίζονται τραυματισμένα στο νοσοκομείο περίπου 13000 παιδιά έως 14 χρονών. Και το χειρότερο είναι ότι σχεδόν τα μισά είναι χτυπημένα στο κεφάλι.
Τα περισσότερα ατυχήματα με ποδήλατα συμβαίνουν στα μεγάλα αστικά κέντρα,
γεγονός που αποδίδεται στο ότι τα παιδιά αναγκάζονται να κινούνται με τα ποδήλατά τους σε χώρους εντελώς ακατάλληλους. Αρκετά όμως συμβαίνουν και στο οδικό δίκτυο, αυτά είναι τα σοβαρότερα από όλα, απαιτούν μακροχρόνια νοσηλεία και συχνά προκαλούν μόνιμες βλάβες.

To Tour de France δεν είναι ακριβώς «de France». Η εκκίνηση του δίνεται σε διάφορες πόλεις εκτός Γαλλίας για μερικές διαδρομές και έπειτα «μπαίνει» σε γαλλικό έδαφος.

Το 2017 θα ξεκινήσει από την πρωτεύουσα της Ρηνανίας, Ντύσσελντορφ. Περισσότερες λεπτομέριες σε άρθρο του Local.de

Από επαναχρησημοποίηση, με άλλον τρόπο φυσικά, πάνω στο ποδήλατο, μέχρι το αυτοκίνητο. Η λίστα σε άρθρο στο Instructables.

Θέλετε να μεταφέρετε το κανό σας από το σπίτι που παραθερίζετε στην θάλλασα;
Κανένα πρόβλημα.  Εύκολα μπορείτε να φτιάξετε ένα. Οδηγίες στο BikeHacks.com.

Γενικότερα υπάρχουν "κόντρες" στα ποδήλατα. Δρόμος ή βουνό; V-Brake ή δισκόφρενο; Carbon ή αλουμίνιο;

Υπάρχουν και οι ειδικές κόντρες, όπως αυτή των σκελετών αλουμινίου. 6061 ή 7005; Θέλεις να «συγχωρεί λάθη» ή όχι;