9 Φεβρουαρίου 2016
Πιθάρι Ακρωτηρίου - Χανιά.

Πηγή - Άρθρο : zarpanews.gr

Το Βερολίνο εξελίσσεται σε «υπερποδηλατούπολη» της Ευρώπης, θέλοντας να πάρουν μερίδιο αναγνωρισιμότητας από την Κοπεγχάγη και το Άμστερνταμ.
Έχει ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων αλλά λείπει κάτι. Ένας σύγχρονος στεγασμένος δρόμος που να συνδέει τα δύο άκρα του κέντρου της πόλης σε μία ευθεία.

Η ιδέα υπάρχει και λέγεται Radbahn.

Δεν έχει σχέση με προπόνηση, πρωταθλητισμό και εξαντλητικά πράγματα.
Είναι τρία θεωρητικά πράγματα που θα βελτιώσουν την σχέση με το ποδήλατο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες καταστάσεις.

Στο άρθρο της sela.gr, «3 απλά βήματα που θα σας κάνουν καλύτερους ποδηλάτες!»

To Pinterest είναι σπαστικό γιατί μετά από κάποιο scroll στην σελίδα του ζητάει login.

Αν δεν έχετε account, μπορείτε να δείτε ένα δείγμα εδώ.

Σε έρευνα το 2012 που έγινε σε πόλεις του Καναδά έδειξε ότι οι ποδηλατόδρομοι σε συνύπαρξη με δρόμο περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού κατά 50% ενώ αν είναι ανεξάρτητος το ποσοστό ανεβαίνει στο 90%.
Δεύτερη έρευνα έδειξε ότι η χρήση κράνους μειώνει στο 1/3  τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού στο κεφάλι.

Μετέωρα. Η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο μυαλό είναι... ΒΡΑΧΟΙ.
Τεράστιοι, επιβλητικοί (κλισέ), κυρίαρχοι.

Αλλά και φιλικοί για ποδήλατο. Κάτω από αυτούς υπάρχει ένα χωριό, το Καστράκι, λίγο μακρύτερα η Καλαμπάκα και στα 25 χιλιόμετρα από τα Τρίκαλα.
Όποτε μία εκδρομή δεν είναι κάτι απρόσιτο αν βρεθείτε σ' εκείνα τα μέρη.

Κυκλοφορούμε στους δρόμους, αβαρίες συμβαίνουν. Το συχνότερο για έναν ποδηλάτη είναι να «πάθει λάστιχο».Εκτός από την αντικατάσταση του μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αρκετούς άλλους τρόπους για να το φτιάξουμε.

Υπάρχει μία μικρή μερίδα ανθρώπων όπου νομίζει ότι στους δρόμους πρέπει να κυκλοφορούν μόνο μηχανοκίνητα μέσα και τα ποδήλατα εκεί είναι απλά φύρα.
Αν τους ρωτήσεις τον λόγο θα παραθέσουν αρκετά επιχειρήματα. Τα βασικά είναι τα εξής;

  1. Οι ποδηλάτες δεν ακολουθούν κανόνες.
  2. Οι δρόμοι είναι αποκλειστικά για αυτοκίνητα.
  3. Οι ποδηλάτες δεν έχουν πληρώσει για τους δρόμους.
  4. Οι ποδηλατόδρομοι κάνουν κακό στις επιχειρήσεις.
  5. Οι ποδηλάτες δημιουργούν «μποτιλιάρισμα»

Εκ πρώτης όψεως κάποιος θα πει πολύ σωστά!!»