Είπαμε, στο ποδήλατο τα πάντα ανακυκλώνονται ή καλύτερα μετασκευάζονται....

Ακόμη και σε θήκες στο «μέρος». Εικόνες στο άρθρο Recycled Toilet Roll Holders – All from Bike Parts of course του Two Wheels Better.

 

Απλές συμβουλές / παρατηρήσεις για το πως κυκλοφορούμε στους δρόμους...

      1. Κινούμαστε όπως πάει ο δρόμος. ΠΟΤΈ  ΣΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ. ΠΟΤΈ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ.
      2. Υπακούμε σε σηματοδότες, οριζόντια και κάθετη* σήμανση του δρόμου.
      3. Δεν έχουμε ακουστικά στ' αυτιά μας. Σε καμία περίπτωση. Ακόμη και αν είναι κλειστά, το αυτί δεν «πιάνει όλους τους ήχους» στον δρόμο.
      4. Γινόμαστε προβλέψιμοι στις κινήσεις μας. Θέλουμε να πάμε αριστερά, πιάνουμε αριστερό ρεύμα έγκαιρα και όχι στα δύο τελευταία μέτρα.
        Κάνουμε σινιάλο από πριν για το που πρέπει να πάμε. Συνήθως με το αντίστοιχο χέρι.
      5. Όταν μας πλησιάζει ένα όχημα, αν υπάρχει η δυνατότητα, κοιτάμε τον μπροστινό τροχό του.
        Αυτό δείχνει την πορεία του οχήματος.

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι : Στις «ποδηλατοπόλεις» υπάρχουν ποδηλατόδρομοι και σηματοδότες αποκλειστικά γ' αυτούς και όχι μόνο «κοινοί» (αυτοκίνητο, ποδήλατο, μοτοσυκλέτα, λεωφορείο, όλα μαζί).
Στην Κοπεγχάγη γίνεται ένα βήμα παραπέρα. Η σηματοδότηση των δρόμων είναι παλαιά και πρόκειται να εκσυγχρονιστεί, αντικαθιστώντας τους κλασσικούς σηματοδότες με «έξυπνους».
Οι «έξυπνοι» σηματοδότες δεν είναι κάτι άλλο παρά ένας υπολογιστής συνδεμένος με αισθητήρες σε δρόμους και λεωφορεία, ο οποίος αποφασίζει πότε και που θα δώσει προτεραιότητα.

Αρκετοί ποδηλάτες έχουν χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή GPS για να καταγράψουν την διαδρομή τους, από απλή καταγραφή χιλιομέτρων μέχρι ανάλυση προπόνησης. Όταν τελειώνει η διαδρομή, οι γραμμές που εμφανίζονται στον χάρτη είναι ακανόνιστες χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο. Σαν ζωγραφιά βρέφους.

Κάποιος όμως το πήρε περισσότερο σοβαρά και άρχισε τα «καλλιτεχνικά» του...

Πρώτα απ' όλα δεν πανικοβαλλόμαστε. Ή έστω το προσπαθούμε....

Τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στην σελίδα του «Συλλόγου Φίλων Ποδηλάτου Κιλκίς» και στο άρθρο «Τι να κάνω όταν κατά την βόλτα μου με το ποδήλατο με κυνηγάει ένας ή μία αγέλη σκύλων».

 

 

9 Φεβρουαρίου 2016
Πιθάρι Ακρωτηρίου - Χανιά.

Πηγή - Άρθρο : zarpanews.gr

Το Βερολίνο εξελίσσεται σε «υπερποδηλατούπολη» της Ευρώπης, θέλοντας να πάρουν μερίδιο αναγνωρισιμότητας από την Κοπεγχάγη και το Άμστερνταμ.
Έχει ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων αλλά λείπει κάτι. Ένας σύγχρονος στεγασμένος δρόμος που να συνδέει τα δύο άκρα του κέντρου της πόλης σε μία ευθεία.

Η ιδέα υπάρχει και λέγεται Radbahn.

Δεν έχει σχέση με προπόνηση, πρωταθλητισμό και εξαντλητικά πράγματα.
Είναι τρία θεωρητικά πράγματα που θα βελτιώσουν την σχέση με το ποδήλατο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες καταστάσεις.

Στο άρθρο της sela.gr, «3 απλά βήματα που θα σας κάνουν καλύτερους ποδηλάτες!»