fun Αρκετοί ποδηλάτες έχουμε το κακό συνήθειο όταν κάνουμε στάση, να μην βάζουμε πόδι κάτω αλλά να στηριζόμαστε από το οτιδήποτε. Κάγκελα, στύλοι, αυτοκίνητα....
Μερικές φορές αγνοούμε κάποιους παράγοντες που ίσως δεν θα έπρεπε.

Διαφημισούλα παλιά από την FIAT

bicycle  Το «bunny hop» είναι το κόλπο ε το ποδήλατο όπου σηκώνεται πρώτα η μπροστά ρόδα και έπειτα η πίσω, πριν ακουμπήσει η μπροστά ρόδα κάτω. Παρομοιάζεται σαν κουνελάκι που πηδάει. Εκτός από επίδειξη, χρησιμεύει για την αποφυγή κάποιας τρύπας ή λακκούβας στο δρόμο.

 Δεν χρειάζεται εξειδικευμένο εξοπλισμό παρά μόνο τις σωστές στάσεις του σώματος και και μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε ποδήλατο.

Το πως θα γίνει στο ένα άρθρο και τα δύο video που ακολουθούν...

diy Για να επισκευαστεί κάποια φθορά από το ποδήλατο είναι σχετικά εύκολο.
Πλέον υπάρχουν χιλιάδες video στο YouTube όπου εξηγούν με την παραμικρή λεπτομέρεια τι, πώς και γιατί το κάνεις.
Αλλά το πρώτο πράγμα που χρειάζεται είναι εργαλεία. Για τις απλές εργασίες (πχ ρύθμιση φρένων) δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα κατσαβίδι ή ένα κλειδί. Για τις σύνθετες χρειάζονται εξειδικευμένα εργαλεία όπου καλό θα ήταν να γίνει από κάποιον ποδηλατά που γνωρίζει.

Τα εργαλεία συνήθως βρίσκονται και πάνω σε πολυεργαλείο που πουλάνε τα ποδηλατάδικα και κάνουν για ποδήλατα αλουμινίου ή χρωμόλης (σιδερένια). Όχι όμως από ανθρακονήματα..

news Όχι στην Ελλάδα. Στην Ευρώπη!

Στο Λονδίνο έχουν σχεδιαστεί, υλοποιηθεί και επεκτείνονται τα λεγόμενα «Super Highways» για ποδήλατα με ανάλογους ηλεκτρονικούς οδηγούς χωρισμένους σε περιοχές.

Στη Γερμανία έχει σχεδιαστεί και παραδοθεί μέρος ποδηλατικής «Autobahn», μήκους 100 χιλιομέτρων, όπου θα συνδέει το Duisburg με το Hamm και τις ενδιάμεσες τους πόλεις.

Η Νορβηγία σκοπεύει να επενδύσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια για την δημιουργία ποδηλατοδρόμων σε εννέα πόλεις της.

Στην Ιταλία υπάρχουν ήδη έξι διεθνείς ποδηλατόδρομοι και άπειροι εθνικοί και τοπικοί.

fun Ένας ποδηλάτης σε έναν με μια Πόρσε:
-Ρε φίλε μπορείς να με πας μέχρι την 13η οδό γιατί με πόνεσε το πόδι μου και δεν μπορώ να κάνω πετάλι;
-Ναι αμέ! Άμα είναι να σε δέσω με το ποδήλατο από πίσω από το αμάξι με ένα σχοινί να σε τραβάω!
-Μια χαρά! Αλλά δεν θα τρέχεις πολύ. Και στην περίπτωση που θέλω να κόψεις ταχύτητα ή να σταματήσεις θα σου χτυπάω το κουδούνι του ποδηλάτου
-Εντάξει! Πάμε;
-Πάμε!

H συνέχεια στο xaxa.gr

 

news Δεν υπάρχει απόλυτα ασφαλής μέρος να κλειδώνουμε τα ποδήλατα μας. Όταν είναι στον δρόμο, είναι εκτεθειμένο σε κινδύνους όσο και αν θέλουμε να τους αποφύγουμε. Σε όλο τον κόσμο έχουν μπει διάφορα stand για να τα κλειδώνουμε, άλλα όμορφα άλλα άσχημα, άλλά ποιοτικά, άλλα «όχι και τόσο».

Αλλά όσο εξελίσσονται τα stand, τόσο εξελίσσονται και οι μέθοδοι κλοπής.

news  Το Μιλάνο είναι μία από τις περισσότερο ρυπαρές πόλεις στην Ευρώπη (βρίσκεται στην 11η θέση, ενώ στην 3η είναι το «γειτονικό» Τορίνο), σε σημείο να έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων για ημέρες.


 Ο δήμος του Μιλάνου εξετάζει να υπάρχει κάποιου είδους επιδότηση για την χρήση του ποδηλάτου από τους κατοίκους της πόλης για την μείωση των ρύπων της πόλης.  Αν και φιλόδοξο, υπάρχει και προηγούμενο project στην Γαλλία όπου τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά.

news Οδηγούσε το ποδήλατό του στη νέα εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, όταν στο 42ο χιλιόμετρο τον χτύπησε αυτοκίνητο.

02/08/2016.

Η είδηση από το NorthPress.gr

 

video Υπάρχουν πολλοί που σταματάνε να κάνουν ποδήλατο τον χειμώνα για διαφόρους λόγους και αφήνουν το ποδήλατο τους σε κάποια αποθήκη ή μπαλκόνι μετά την τελευταία τους βόλτα. Το αποτέλεσμα είναι μετά από μήνες να βρεθούν σκουριές στην αλυσίδα ή να έχουν κολλήσει διάφορα μέρη του (πχ το παλουκόσελο με τον σκελετό).

Η λύση είναι απλή. Πριν από κάθε μακρά αποθήκευση του ποδηλάτου χρειάζεται μία μίνι συντήρηση. Το Global Cycling Network στο video που ακολουθεί δείχνει τα μέρη που χρίζουν προσοχής. Τα περισσότερα μέρη μπορεί να τα συντηρήσει ο οποιοδήποτε εκτός από το πιρούνι που φρόνιμο είναι να γίνει από κάποιον που γνωρίζει.

bicycle Η ανακατασκευή ενός ποδηλάτου είναι επίπονη εργασία. Όχι σωματική. Ψυχική.

Πρέπει να βρεις το ποδήλατο, αρκετές φορές σε άθλια κατάσταση και έπειτα να ψάξεις ανταλλακτικά όσο το δυνατόν στην αυθεντική έκδοση...
Η παλαιότητα του ποδηλάτου μπορεί να είναι από μερικές δεκαετίες ως σχεδόν έναν αιώνα πίσω, θέμα που δυσκολεύει την ολοκλήρωση της ανακατασκευής.

Αλλά όταν ολοκληρωθεί, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Το Bike News Blog δημοσιεύει φωτογραφίες από ένα Bismark Race του 1935.

 

bicycle Υπό προϋποθέσεις μπορεί να γίνει.

To Bike Advisor κάνει μία λεπτομερή ανάλυση του θέματος.